Pelit valmistajalta Fantasy Flight Games

  • Arkham Horror Third Edition

    62,95 €

    On vuosi 1926, iloinen 20-luku on huippuhetkessään. Flapper-tytöt tanssivat aamuun asti savuntäyteisissä jazz-paikoissa, joissa kieltolaista huolimatta myydään salaa mafian toimittamaa viinaa. Raskas maailmansota on ohitse – sota jonka sanotaan lopettavan kaikki sodat. Nyt juhlitaan ja unohdetaan.

    Arkhamin kaupunkiin on kuitenkin hiipinyt musta varjo. Muinaisina tunnettu ulkoavaruuden voima väijyy avaruuden ja ajan takaisessa tyhjiössä, vääntelehtien tuskissaan maailmojen rajalla. Näiden esiin manaamiseksi tähtäävät okkultistiset rituaalit ja niitä suorittavat avaruuden muukalaiset on tuhottava. Muuten Suuret Muinaiset pääsevät tänne ja tekevät maailmastamme omansa.

    Vain joukko tutkijoita voi pysäyttää Arkhamin kauhun, miten heidän käy?

    Arkham Horror (3. editio) on legendaarinen yhteistyöpeli 1-6 pelaajalle. He ottavat erilaisten tutkijoiden roolit, näiden pyrkiessä tuhoamaan Muinaiset. Pelimaailma perustuu H.P. Lovecraftin Cthulhu-tarinoihin. Pelaajien on kerättävä johtolankoja, voitettava kamalia hirviöitä sekä etsittävä työkaluja ja liittolaisia jos mielivät omata pienintäkään mahdollisuutta voittaa olennot, jotka odottavat aivan todellisuuden verhomme toisella puolella. Peli on englanninkielinen.

  • Arkham Horror: Dead of Night

    31,95 €

    Kate Winthrop pulled the collar of her long coat tight against her neck to ward o the creeping chill of a damp autumn night. With a squeal of tires, a long black car raced by, pursued closely by a police wagon. Kate pressed herself up against the iron railing of the bridge over the Miskatonic to keep clear of the chaos.

    She’d read in the papers about the recent upsurge in violent crime and felt the increasing tension all around the city. As the nights grew longer, she noticed a deeper darkness lurking in the shadows around Arkham, and the instruments in her research lab at the university were responding to some influence that she couldn’t observe.

    Something was coming.

    Step into a world of horror with Dead of Night, a new expansion for Arkham Horror Third Edition!

    In Dead of Night, investigators explore the facets of Arkham best left unseen in the light of day. Organized crime builds a strong foothold in the city, secret cults labor for a dark master, an alien moon hangs overhead, and unknowable horrors stalk the night. is expansion includes two all-new scenarios, new encounters for every location in Arkham, new monsters and anomalies, and four new investigators to face these fresh horrors, armed with new spells, items and allies.

  • Arkham Horror: The Card Game

    39,95 €

    H.P. Lovecraftin Cthulhu-kirjoihin perustuvia pelejä on maailmalla 13 tusinassa. Arkham Horror: The Card Game on monen mielestä niistä paras. Living Card Game® -formaatissa julkaistava yhteistyökorttipeli sijoittuu lovecraftiaanisen kauhun ytimeen: suuret muinaiset yrittävät päästä maailmaamme (ja vähän suuresta muinaisesta riippuen esimerkiksi syödä kaikki). Näitä voimia vastaan asettuu 1-2 tutkijaa (tai 3-4 yhdistämällä kaksi tätä pelin peruspakettia). Pelaajien ohjastamat tutkijat yrittävät selvitellä mystisiä salaisuuksia ja paljastaa salaliittoja.

    Pelaajien saavutukset määrittelevät pelin kulkua kokonaisten kampanjoiden lävitse. Tutkijat joutuvat kohtaamaan henkilökohtaisia demoneitaan, kun Arkham Horror: The Card Game mainoslauseen mukaan “hämärtää eron korttipelin ja roolipelikokemuksen välillä”.

    Peliin on saatavilla Living Card Game -tyyliin useita lisätarinoita. Varokaa vihaisia Mi-Goja ja kukistakaa kultistit. Iä, Iä!

  • Arkham Horror: The Card...

    16,95 €

    Heart of the Elders on The Forgotten Age Cyclen kolmas Mythos-paketti.

    The Boundary Beyondin tapahtumien jälkeen sinä ja muu tutkijaryhmä suuntaatte Etelä-Meksikon viidakkoon etsimään muinaista ja unohdettua luolaa. Useiden päivien vaelluksen jälkeen löydätte mahdollisen sisäänkäynnin luolaan, mutta jokin on vialla. Luolan sisäänkäyntiä ympäröi kuusi pilaria, joihin on kaiverrettu outoja merkkejä. Ovatko ne varoitus? Lukko? Joudutte tutkimaan asiaa, mutta aika käy vähiin. Varusteenne alkavat käydä vähiin ja metsien varjoista lukuisat silmäparit seuraavat toimianne. Mitä salaisuuksia ne oikein yrittävät suojella?


    Tässä Mythos Packissa on mukaansatempaava kaksiosainen skenaario, joka vie seikkailunne niin maan alle kuin sen yläpuolelle. Joudutte kohtaamaan välittömästä valintojenne seuraukset, kun skenaario muokkautuu edetessänne luoden teille uusia vaaroja ja epäilyksiä siitä keneen liittolaisistanne voitte lopulta luottaa.

  • Arkham Horror: The Card...

    16,95 €

    Kiljuin ääneen, etten pelkää; en voisi koskaan pelätä; ja muut kiljuivat rinnallani omaksi lohdutuksekseen. Vakuutimme toisillemme, että kaupunki oli edelleen sama ja yhä eläväinen; ja kun kun sähkövalot alkoivat himmetä, me kirosimme sähköyhtiötä yhä uudelleen ja uudelleen. Nauroimme oudoille ilmeille, jotka olivat kasvoillamme.
    – H.P. Lovecraft, “Nyarlahotep”

    Arkham Horror: The Card Gamen Forgotten Age -laajennukessa lähditte tieteelliselle tutkimusmatkalle löytääksenne muinaiset atsteekkirauniot Etelä-Meksikosta. Palasitte kotiin mukananne mittaamattoman kallis artifakti, joten suojelitte hengellänne. Sitten seurasi Threads of Fate, jossa maailmanne ajautui kaaokseen ja kohtasitte useita haasteita tiimalasin hiekan valuessa nopeasti tyhjiin. Nyt, The Boundary Beyondissa pyritte korjaamaan tekemänne virheet, mutta tähän saakka tekemänne valinnat ja uhraukset muuttavat vääjäämättä tehtäväänne - paitsi jos aika ei olekaan niin stabiilli määre kuin uskoitte.

    Ajan verho raottuu The Boundary Beyodissa, joka järjestyksessä toinen Mythos Pack “The Forgotten Age Cycle” -sarjassa. Tutkiessanne Mexico Cityssä löytämäänne outoa reliikkiä, alkaa kaupungin arkkitehtuuri muuttua kuin joksikin historiankirjojen sivuilla nähdyksi. Äkkiä jouduttekin keskittymään pelkästään hengissä pysymiseen. Teidän täytyy astua rajan taakse ja palauttaa aikajana oikeaan uomaansa ennen kuin on liian myöhäistä!

  • Arkham Horror: The Card...

    16,95 €

    Where do you go for answers when your world is tilting into madness? The answer: Paris. A Phantom of Truth is the third Mythos Pack in "The Path to Carcosa" cycle for Arkham Horror: The Card Game. As you investigate the mysteries behind The King in Yellow, the Mythos Pack's new scenario introduces a new set of clues, along with supernatural terrors that play upon your growing Doubt or Conviction. Amid these horrors, you'll find twenty-two new player cards (two copies each of eleven different cards) to help you stay grounded and pursue the truth

  • Arkham Horror: The Card...

    16,95 €

    Delve into the secrets of The House with No Name in A Thousand Shapes of Horror, the second Mythos Pack in "The Dream-Eaters" cycle for Arkham Horror: The Card Game! After half of your team has seemingly become trapped in the Dreamlands, you decide to force your way into the realm in your physical body instead of traveling there in your sleep. This method comes with plenty of dangers, but it will hopefully prevent you from becoming trapped yourself. But if you wish to enter the Dreamlands, you must first find a key.

    A Thousand Shapes of Horror is Scenario 2–B of "The Web of Dreams" campaign. This scenario can be played on its own in Standalone Mode or combined with the other expansions in "The Dream-Eaters" cycle to form either a larger four-part or eight-part campaign. Inspired by H. P. Lovecraft’s classic short story “The Unnamable,” this adventure takes you to the most haunted corners of Arkham, where the veil between realm is drawn thin and even the most rational mind may be forced to confront the possibility of a world beyond the one we know. Do you have the composure to hold onto your sanity and save your friends, or will ineffable terrors tear your mind apart?

  • Arkham Horror: The Card...

    16,95 €

    Before the Black Throne on kuudes ja viimeinen Mythos-paketti "Circle Undone" -syklissä Arkham Horror: The Card Game -peliin. Sen jälkeen kun kävitte taistelun sulkeaksesi repeämät todellisuudessa (Clutches of Chaos), olette jättäneet kaupunkinne ja maailmanne taakse. Olette  matkustaneet mittaamattomia etäisyyksiä, ja silti olette pitkän matkan päästä valtaistuimelta, missä perimmäinen vihollisenne heräilee. Kun kohtalo ajaa teitä halki maailmankaikkeuden, saatatte joutua tuomaan "tyhjän tilan" peliin, menettäen pakan päällimmäisen kortin ilmentämään äärettömän tilaa, joka erottaa teidät muusta ihmiskunnasta. Se ei ole paikkai, jonne voisi mennä tai sitä tutkia, ja ainoa tapa palauttaa kadonnut korttisi on täyttää tyhjä tila Cosmos-paikalla. Näillä mahdottomilla lokaatioilla, jotka on vedetty uudesta Cosmos-pakasta, ei ole kiinteitä paikkoja. Pikemminkin jokaisessa Cosmos-kortissa on sijoitusohjeet, joita sinun on noudatettava. Kaikesta irrallaan ollessa voi olla helppo antautua eksistentiaaliselle pelolle, mutta vaikka voisit pelkästään viivästyttää välttämätöntä, taistelu ei ole vielä ohi!

  • Arkham Horror: The Card...

    16,95 €

    Union and Disillusion is the fourth Mythos Pack in The Circle Undone cycle for Arkham Horror: The Card Game.

    After your brush with the Silver Twilight Lodge in For the Greater Good, you journey to the banks of the Miskatonic River in search of the four souls who went missing from one of the Lodge’s events. Between two of the bridges that span the river, there stands the Unvisited Isle. The foggy shores are barren and unwelcoming, and as you row closer, you try to remain silent, as if to keep the river itself from noticing. Not a soul greets you as you draw closer to the island, save for the judging gaze of ghostly birds that observe you from the trees. In the distance, a pillar of spectral energy is rising into the clouds, a vortex of otherworldly mist spiraling about it.

    As you explore the island, you will find braziers scattered at various locations, that you can either light or douse with the new Circle action ability. Lighting these braziers may help push back the heavy mist, allowing you to further explore the island, but it may also be the key step in completing the ritual that has already begun. How far can you push Arkham to the brink of chaos without surrendering the city to the dark forces battling for control of it?

  • Arkham Horror: The Card...

    16,95 €

    Blood on the Altar on kolmas mythospaketti Dunwich Legacy -syklissä Arkham Horror: The Card Game -pelille.

    Verta alttarilla -skenaariossa tutkimuksenne johtavat Dunwichin kylään. Epäilette, että siellä viime aikoina sattuneet katoamiset voivat liittyä Arkhamin tapahtumiin. Mitä enemmän tutkitte, sitä enemmän saatte vaikutelman, että kaupunkilaiset eivät pidä teistä. Tässä kaupungissa on salaisuuksia, joita sen asukkaat eivät halua jakaa…

    Kuusikymmentä korttia sisältävä Blood on the Altar haastaa kaivamaan esiin Dunwichin salaisuudet. Tutkijoiden on matkustettava ympäri kaupunkia etsimässä johtolankoja ja pysähtyen tutkimaan monia H.P. Lovecraftin klassisesta The Dunwich Horror -tarinasta tuttuja paikkoja.

  • Arkham Horror: The Card...

    16,95 €

    "All life is only a set of pictures in the brain, among which there is no difference betwixt those born of real things and those born of inward dreamings..." –H. P. Lovecraft, "The Silver Key"

    Embark on a dangerous rescue mission in Dark Side of the Moon, the third Mythos Pack in "The Dream-Eaters" cycle for Arkham Horror: The Card Game! After the man who may hold the key to escaping the Dreamlands is taken by dangerous Corsairs, you follow to a dead world where danger is waiting around every corner. But will you be able to rescue your charge and escape without raising the alarm?

    Dark Side of the Moon can be played on its own in Standalone Mode or combined with the other expansions in "The Dream-Eaters" cycle to form a larger four-part or eight-part campaign. After the events of The Search for Kadath, the investigators in the Dreamlands are drawn even further from the world of the waking than they could have ever thought when Virgil Gray is taken to the cold, distant moon and you have no choice but to follow in the hopes of rescuing him. You must remain even quieter in order to stay hidden long enough to rescue Virgil and escape.

  • Arkham Horror: The Card...

    16,95 €

    Dim Carcosa on kuudes ja viimeinen Mythos-paketti "Path to Carcosa" -syklin sarjassa Arkham Horror: The Card Gameen.

    Tutkimuksesi salaperäisestä näytelmästä "Keltainen kuningas" on johdattanut sinut ympäri maailmaa ja tuonut hulluuden reunalle. Nyt Carcosaan suuntautuvan polun viimeisessä näytöksessä matkustat maailmankaikkeuden ulkopuolelle maailmaan, joka on kaiken mielikuvituksen ulkopuolella. Edessäsi on vääntynyt, outo kaupunki. Sen kiertyvät kadut ja poikkeava arkkitehtuuri eivät näytä seuraavan mitään järjestystä tai rakennetta. Etäisyydessä synkkä järvi heijastaa kahden auringon säteitä. Tämä on Carcosa - tähtien hulluuden valtakunta, jossa Hastur hallitsee.

    Kaikki paljastuu matkalla Dim Carcosaan, mikä tarkoittaa, että tämän skenaarion lokaatioilla ei ole piilotettua puolta. Sen sijaan niiden kääntöpuolella on tarina, joka vie juonikuviot päätökseensä.

    Tässä kadonneessa valtakunnassa hulluus on väistämätöntä. Mutta vaikka mielesi on murtunut, tutkimuksesi ei lopu tähän. Dim Carcosassa et häviä vaikka kauhusi ylittäisi mielenterveytesi. Sen sijaan matkaat eteenpäin ja vaikka kertoimet sinua vastaan ovat mahdottomat, toivo paluusta hengissä kotiin kantaa eteenpäin.

  • Arkham Horror: The Card...

    16,95 €

    Echoes of the Past on The Path to Carcosa -syklin ensimmäinen mythospakka. Tämä siis on lisäosa Arkham Horror: The Card Gameen.

    Näytelmä “Keltainen kuningas” on tullut Arkhamiin ja käytte se katsomassa. Pian löydätte itsenne outojen voimien ja synkkien tapahtumien hulluksitekevästä verkosta. Kaikki liittyy jotenkin tuohon salaperäiseen näytelmään. Miten ja missä jatkat tutkimuksiasi? Kuinka saat pidettyä kiinni rajallisen mielenterveytesi langoista? Jos näytelmän ja Arkhamin välillä on siteitä, on yksi paikka, josta saatat paljastaa ne - Arkhamin historiallinen seura, maamerkkirakennus, joka kätkee sisäänsä vanhoja salaisuuksia, joista edes sen kuraattori ei tiedä…

    Echoes of the Past  on tietysti jännittävä skenaario, mutta se esittelee myös runsaasti pelaajakortteja, joilla voit viritellä tutkijasi harjoittamia Talent- ja Composure -ominaisuuksia.


  • Arkham Horror: The Card...

    16,95 €

    For The Greater Good on kolmas mythospakka The Circle Undone -syklissä  Arkham Horror: The Card Gameen..

    The Wages of Sin -skenaarion tapahtumien jälkeen olet huolestunut siitä, että Arkhamissa on tehty entistä enemmän omituisia havaintoja ja mikä pahempaa: lisää ihmisiä on kadonnut. Tarvitset apua ja suhteesi Order of the Silver Twilightin kanssa ei voi jatkua enää neutraalina. Sinun on päätettävä, luotatko heihin vai lasketko heidät vihollisten joukkoon. Tämä päätös muuttaa seikkailusi jatkoa määrittämällä siteesi Lodgeen ja siihen, mihin kartanon alueisiin sinulla on pääsy.

    Ensi silmäyksellä monet For the Greater Good -lisäosan pelaajien kortit saattavat tuntua tutuilta. The Secret Name -skenaariossa Arkham Horror LCG mursi rajoja pelaajien hahmoluokkien välillä tuomalla peliin kortteja, jotka kuuluivat useisiin luokkiin. Nyt kun tutkijasi saavat edelleen kokemusta tutkiessaan Arkhamin salaista historiaa, sinulla on mahdollisuus päivittää nämä kortit tehokkaammiksi versioiksi, jotka sopivat klassisiin, yhden luokan hahmoihin. Jokaisessa versiossa näistä päivitetyistä korteista on uusi kuvitus ja kykyjä, jotka auttavat hahmoluokkien ydintehtävissä.

  • Arkham Horror: The Card...

    16,95 €

    In the Clutches of Chaos on viides mythospakka The Circle Undone -syklissä  Arkham Horror: The Card Gameen.

    Tutkittuanne kohtalokkain seurauksin Union and Disillusion -lisäosan tapahtumia, kaupungin tilanne huononee entisestään. Todellisuus alkaa repeillä ja Arkhamin kaduilla kuuluu kuin epäsointuista vaskisointinten ääntä. Pelokkaat kaupunkilaiset sulkeutuvat koteihinsa samalla kuin te jatkatte katujen partiointia. Etsitte epätoivoisesti ratkaisua tähän kaaokseen.


    In the Clutches of Chaoksessa tuomiopisteet eivät kerry normaaliin tapaan. Sen sijaan todellisuuden repeämiä syntyy tietyissä paikoissa ja kun tilanne etenee tarpeeksi pahaksi yhdessä kohteessa, siellä alkaa tapahtua huonoja juttuja.

    Pelaajat yrittävät poistaa repeämiä näissä paikoissa, mutta tilanteen pitäminen hallinnassa on hankalaa. Jos tilanne karkautuu käsistä, koko Arkham vajoaa hulluuteen. Teidän on estettävä se!

  • Arkham Horror: The Card...

    16,95 €

    At the end of "The Dunwich Legacy" cycle, and near the end of your path to abject madness, Lost in Time and Space is the climactic sixth Mythos Pack in the first full-length Arkham Horror: The Card Game campaign!

    Nothing can prepare you for what you'll discover at the cycle's end. As your world dissolves into pathways of sound and color that extend for an eternity in all directions, the lines between objects grow jagged, shifting. Your skin starts to crawl, feeling as though it's turning inside out. Somehow, you must find your way across this foreboding alien landscape. And, somehow, you know you're not entirely alone…

    Lost in Time and Space introduces a new scenario full to bursting with otherworldly chaos, non-Euclidean geometry, and menacing, extra-dimensional entities possessed of incomprehensible powers. You'll find player cards strong enough that you just might have a chance to survive. And for those who play it as the capstone of "The Dunwich Legacy" campaign, the scenario's also littered with effects that call back to the decisions you've made. It is an adventure, a reckoning, and a descent into madness.

  • Arkham Horror: The Card...

    21,95 €

    After reports of strange occurrences at Arkham’s most prestigious hotel reach your ears, you are summoned to the location by a mysterious note. You are just beginning to properly conduct your investigation when you suddenly black out. Once you come to, you find yourself standing over a man’s body. Multiple stab wounds perforate his chest and blood covers the floor. What the hell happened? And why can’t you remember a thing? Now as the authorities are on your tail, it is up to your team of investigators to solve the murder and clear your name before you are thrown in prison for the rest of your life. Can you figure out the truth behind this grisly murder? Or will you be the next victim?

    Investigators must solve the Murder at the Excelsior Hotel in this special scenario for Arkham Horror: The Card Game. With the clock ticking and danger around every corner, can you figure out the truth before time runs out? This scenario can be played as a standalone scenario, or inserted into a campaign as a side-story.

  • Arkham Horror: The Card...

    32,95 €

    "En voi unohtaa Carcosaa, jossa taivaissa roikkuu mustia tähtiä; missä ihmisten ajatusten varjo pidentyy iltapäivällä, kun kaksoisaurinko uppoaa Hali-järvelle. Mieleni kantaa ikuisesti Kelmeän Naamion muiston." –Robert W. Chambers, keltainen kuningas

    Uusi teatterituotanto on tulossa Arkhamiin aina Pariisista asti. Ei ole yllättävää, että Arkhamin seurapiireissä ei muusta puhutakaan. Pyrkiessänne oppimaan lisää näytelmästä olette paljastanut sen synkeän historian. Katoamisia. Itsemurhia. Harhaluuloja. Hulluutta. Kaikkialla missä Keltaista kuningasta esitetään, hulluus seuraa lähellä...

    Arkham Horror: The Card Game -pelin toisessa deluxe-laajennuksessa  tulee tehtäväksesi paljastaa tämän epätavallisen näytelmän salaisuudet.  Laajennuksen kaksi skenaariota aloittavat Path to Carcosa -kampanjan. Aluksi saatte kuljette Ward-teatteriin ja saatte kutsun näyttelijöiden ja miehistön järjestämään viralliseen illallisjuhlaan. Siellä jokaisella saamallanne vastauksella ja jokaisella paljastuneella vihjeellä löydätte vain enemmän salaperäisyyttä ja hulluutta. Uusien skenaarioiden ja kohtaamiskorttien ohella The Path to Carcosa esittelee kuusi uutta tutkijaa ja kuusikymmentäkaksi pelaajan korttia (joista jokainen sisältää täydellisen pelisetin), jotka antavat sinulle uusia tapoja tutkia ja nauttia pelistä - jopa kun ne haastavat sinut voittamaan uudet heikkoudet.

  • Arkham Horror: The Card...

    16,95 €

    Descend into the dreaded Underworld of the Dreamlands in Point of No Return, the fourth Mythos Pack in The Dream-Eaters cycle for Arkham Horror: The Card Game! After forcing your way through the veil that divides the world of the waking from that of sleep, you must navigate the cavernous Underworld, encountering ghouls and gugs, in the hopes of finding your way to the world above and reuniting with the rest of your team.

    Point of No Return is Scenario 3–B of “The Web of Dreams” campaign, which follows the path of the investigators left behind to handle the horrors of the waking world in The Dream-Eaters. This scenario can be played on its own in Standalone Mode or combined with the other expansions in The Dream- Eaterscycle to form a larger four-part or eight-part campaign. Following the events of A Thousand Shapes of Horror, you have finally reached the Dreamlands, but it is not as you expected. No wondrous lands or fabulous cities greet you; merely the dark, barren realm of the Underworld. Perhaps those who brought stories of the Dreamlands to Arkham had never ventured this far underground, or perhaps this place can only be found by those who force their way in. Either way, you are now hopelessly alone in a realm you have never heard of, and the only way out is through.

  • Arkham Horror: The Card...

    29,95 €

    Luulit, että tapaukset saatettiin päätökseen ja siirrettiin menneisyyteen, joka oli parasta unohtaa. Se mikä alkoi kahden kadonneen Miskatonic University -professorin etsinnästä, johti Dunwichin kapeilta kaduilta pahamaineiseen Clover Clubiin ja paljon kauemmas. Näiden omituisten tutkimusten kysymykset viipyvät edelleen mielessäsi, pakottaen sinut astumaan jälleen kerran Dunwichiin suuntaavaan junaan.

    Return to Dunwich Legacy kutsuu sinut avaamaan vanhat tapauksesi uudelleen ja kokemaan ensimmäisen täyspitkän Arkham Horror: The Card Game -kampanjan tuorein silmin. Kohtaat uusia haasteita ja  yllätyksiä. Tämän laajennuksen 81 uuden skenaariokortin ja 23 uuden pelaajakortin kautta tutkit uusia paikkoja, kohtaat petoksia ja parannat tutkijasi kykyjä kohdatessasi sanoinkuvaamattomia kauhuja.

    Return to Dunwich Legacy sisältää myös premium-laatikon ja kolmekymmentäkaksi arkistointikorttia, jotta koko kampanjasi voidaan tallentaa kätevästi yhteen paikkaan.

  • Arkham Horror: The Card...

    29,95 €

    Luulit, että Keltaisen kuninkaan esirippu oli sulkeutunut kohdaltasi.  Kun kirottu näytelmä saapui ensin Arkhamiin, sitä seurasi sarja katoamisia, harhaoja itsemurhia ja hulluutta. Path to  Carcosa -syklin aikana vastausten etsintä vei sinut meren yli Pariisin loistaviin valoihin ja Dim Carcosaan sekä itsensä Hasturin valtaistuimen eteen. Kahdeksan skenaariota testasivat vakaumuksesi, saivat sinut epäilemään aistejasi ja työnsivät sinut hulluuden reunalle. Mutta nyt, hulluus palaa Arkhamiin uusintaesityksen muodossa …

  • Arkham Horror: The Card...

    16,95 €

    Shattered Aeons on kuudes ja viimeinen Mythos-paketti "The Forgotten Age" -syklissä Arkham Horror: The Card Game -peliin.

    The Forgotten Agessa matkusit Keski-Amerikan pimeimpiin kulmiin etsimään kadonnutta atsteekkien kaupunkivaltiota. Se mitä löysit löytöretkesi aikana, voi olla aikamme suurin tieteellinen löytö, mutta se voi olla myös Maapallon loppu.

    Koko The Forgotten Age -syklin ajan olet yrittänyt korjata virheesi, jahdaten tietoa löytämästäsi salaperäisestä esineestä ja sitä jahtaavasta ryhmästä. Matkallasi etelään, olet paljastanut salaisuuksia, jotka uhkaavat koko käsitystäsi maailmasta, ajasta ja ihmiskunnan paikasta maailmankaikkeudessa. Nyt viimeiseen ja suurimpaan kysymykseesi vastataan Shattered Aeonsissa. Mutta ole varovainen, koska pelkien kuolevaisten ei välttämättä ole tarkoitus saada tällaista tietoa ja etsimäsi totuudet voivat tuhota sen vähän mitä järjestäsi on jäljellä.

  • Arkham Horror: The Card...

    31,95 €

    Tuomio. Kohtuus. Oikeus. Torni.

    Ennustajan tarot-kortit kutoivat tarinan synkestä tulevaisuudesta, jota sinun oli vaikea saada mielestäsi. Kun huomaat, että neljä ihmistä on kadonnut jälkiä jättämättä French Hill-kukkulan kartanolta, alat ihmetellä, onko ennustettu julma kohtalo tarkoitettu vain sinulle vai koko Arkhamille…

    Circle Undone on Arkham Horror: The Card Game -pelin neljäs deluxe-laajennus. Tutkijaryhmäsi tutkii Arkhamin menneisyyden mysteerejä paljastaen sen makaaberin historian ja sen varjoissa asuvien voimien motiivit. Laajennus sisältää pelattavan prologin, kaksi ensimmäistä skenaariota The Circle Undone -kampanjasta, sekä uusia tutkija- ja pelaajakortteja, joilla voitte kustomoida edelleen seikkailujanne H. P. Lovecraftin kirjoihin perustuvassa maailmassa.

  • Arkham Horror: The Card...

    16,95 €

    The City of Archives on neljäs Mythos-paketti "The Forgotten Age" -syklissä Arkham Horror: The Card Game -peliin.

    Heart of the Elders -lisäosan tapahtumien jälkeen sinä ja tutkijaryhmäsi olette matkalla syvälle luoliin, jossa uusi maailma lepää kätkettynä ulkomaailmalta. Oudot olennot, jotka eivät voi olla tästä maailmasta, ovat näennäisesti asuneet maapallon kuoren alla vuosisatojen ajan. Ne ovat kauhistuttavan näköisiä, mutta ovatko ne vaarallisia? Nyt kun olette heidän valtakunnassaan, voi olla parasta tehdä mitä tahansa he haluava. Mutta kuinka paljon voit luottaa heihin, ja mitä liika naivius voisi maksaa sinulle?

    Tässä Mythos-paketissa on uusi mekanismi, joka tekee tämän skenaarion pelaamisesta kehon ulkopuolisen kokemuksen. Mukana on myös uusia pelaajakortteja tutkijoidesi pelipakkojen kustomointia varten.

  • Arkham Horror: The Card...

    16,95 €

    The Depths of Yoth is the fifth Mythos Pack in The Forgotten Age cycle for Arkham Horror: The Card Game.

    Following the events of The City of Archives, your team of investigators find yourselves trapped deep in the of the Earth and the only way out is...down. Your mission to protect humanity continues, but the threats to your life increase with each level of the descent. There is no telling what monsters have grown in these dark caverns and now pursue your team, but you cannot look back, or you are surely lost.

    This Mythos Pack features new player cards to customize your investigators' decks and treacherous encounter cards to immerse you in the peril of your investigation.

  • Arkham Horror: The Card...

    31,95 €

    There is a hidden realm outside the world of the waking: a realm of wonder, imagination, and nightmares. After occult author Virgil Gray writes about his adventures in these “Dreamlands,” you decide to set forth and learn the truth for yourself. What is real, and what is fiction? And what secrets await in the dark, forbidden places beyond the gates of sleep?

    The Dream-Eaters is the fifth deluxe expansion for Arkham Horror: The Card Game. In this expansion, 1–2 players take on the roles of either a group of investigators venturing into the Dreamlands or their companions who have been left in the waking world. This expansion contains the first two scenarios of The Dream-Eaters cycle; one scenario for each of these two groups. This expansion also contains new investigator and player cards that increase the customization options for the game.

  • Arkham Horror: The Card...

    31,95 €

    he Dunwich Legacy is a deluxe expansion for Arkham Horror: The Card Game.

    Several months ago, three Miskatonic University professors armed themselves with secret knowledge, traveled to Dunwich, and brought an end to the strange and terrifying creature that had been terrorizing the secluded village. Their heroic efforts brought peace to the region—for a while—but also left the men scarred by the horrors they had witnessed. Now, one of those professors, Dr. Armitage, has need of your assistance. His colleagues have gone missing, and he fears the worst…

    With five mini cards and 156 full-size cards, The Dunwich Legacy challenges you to find the missing professors and launches you into a campaign that leads to Miskatonic University, the notorious Clover Club, and beyond. Five new investigators arrive to offer their services, armed with fifty-nine new player cards (including a complete playset of each) that allow you to pursue new deck-building strategies and new styles of play. Finally, you'll find all manner of new terrors arrayed against you—from backroom thugs and bad luck to arcane hexes and wholly unnatural abominations.

  • Arkham Horror: The Card...

    16,95 €

    Essex County Express on toinen mythos-paketti Dunwich Legacy -syklissä Arkham Horror: The Card Game -peliin. Kuudenkymmenen uuden kortin joukosta löydät kaksikymmentäkahdeksan pelaajakorttia, mukaanlukien neljä kopioita uudesta heikkoudesta.

    Löydät paketista myös jännittävän uuden skenaarion, jossa tutkimuksesi johtavat sinut Arkhamin kaupungin ulkopuolelle. Vaikka ottamasi juna voi tarjota nopeimman tien seuraavalle johtolangalle, se ei välttämättä ole turvallisin… Kun juna kolisee, tärisee ja yllättäen pysähtyy, sinun ja kanssatutkijoidesi on rynnättävä matkustajavaunusta veturiin. Jos et saa junaa nopeasti liikkumaan, sinä ja kaikki muut matkustajat saatatte joutua saaliksi epäluonnollisille olennoille, joita näyttävät ryömivän, mönkivän ja liukuvan vaunusta toiseen, kasvaessaan samalla yhä suuremmaksi.

    Seikkailusi Essex County Expressissä sisältävät satunnaisia sijainteja, mikä parantaa huomattavasti skenaarion uudelleenpelattavuutta. Se tarkoittaa, että tämä painajaismainen junamatka kannattaa tehdä yhä uudestaan ja uudestaan!

  • Arkham Horror: The Card...

    31,95 €

    “Vielä kertaalleen astelin hiekan alla velloviin raunioihin…”
    – H.P. Lovecraft, “Nimetön kaupunki”

    Luulemme tuntevamme maapallon historian, mutta on salaisuuksia joita emme tiedä ja on totuuksia jotka tekisivät koko ymmärryksemme universumista tyhjäksi. Kun tunnettu historioitsija Alejandro Vela saa selville yhden näistä salaisuuksista - muinaisen ja unohdetun atsteekkikaupungin raunioiden sijainnin - hän käynnistää tapahtumasrajan joka voi purkaa itsensä ajan kudelman.


    The Forgotten Age on kolmas deluxe-laajennus Arkhan Horror: The Card Gameen. Tällä kertaa tutkijajoukkonne lähtee tieteelliselle tutkimusretkellä Etelä-Meksikon sademetsiin. Paketissa on kaksi uutta skenaariota, joista kummankin voi pelata yksistään tai ne voi toimia osana uutta kampanjaa.

    Lisäsosassa on viisi uutta tutkijaa, 64 pelaajakorttia, sekä 87 kohtaamiskorttia, mukaan lukien tutkimusretkipakka, jossa tulee uusia haasteita voitettaviksi tutkijoiden vajotessa syvemmälle Unohdettuun aikaan.

  • Arkham Horror: The Card...

    20,95 €

    Ei tarvitse hermostua, tässä suoritetaan nyt tällainen pieni ihmiskoe.

    The Labyrinths of Lunacy on itsenäinen skenaario Arkham Horror: The Card Gameen. Sinä ja toverisi olette joutuneet salaperäisen rikollisneron vangiksi. Teidät on suljettu hirvittävään luolaholviin ja pakotettu suorittamaan kieroja tehtäviä ja arvoituksia päästäksenne vapauteen. Tämä skenaario nähtiin ensimmäisen kerran jenkkien Gen Con messuilla 2017 ja se vetää jopa 12 pelaajaa eeppisessä moninpelimuodossaan. Lisäsäännöt antavat tukea pienemmällä poppoolla pelatessa ja tekevät Hulluuden labyrintistä kolmiosaisen minikamppiksen.

  • Arkham Horror: The Card...

    16,95 €

    The Miskatonic Museum is the first Mythos Pack in The Dunwich Legacy cycle for Arkham Horror: The Card Game.

    It begins with a book… Somewhere in the Miskatonic Museum, Olaus Wormius’s Latin translation of a book called the Necronomicon lies hidden away, kept locked and secret so that those individuals who shouldn't gain access to it do not. When recent events at the university and the Clover Club lead you to believe that someone may now be searching for this strange and ancient tome—someone who should not be permitted to delve its secrets—you make your way to the Museum. The hour is late, and the front door is locked. But you know you must recover the book before anyone can access its arcane secrets for dark purposes.

    The cards and adventure from The Miskatonic Museum grant you access to the Museum and its many exhibitions. Whether you conduct your investigation as a relatively simple book recovery or incorporate it into the campaign from The Dunwich Legacy, you'll find it marked by a frightening urgency. You aren't alone within the museum's darkened chambers; something else stalks the exhibits…

  • Arkham Horror: The Card...

    16,95 €

    From the streets of Paris to the city's subterranean catacombs, your pursuit of the truth behind The King in Yellow leads you farther and farther from Arkham's familiar landmarks. But the streets, the language, and the eerie, dark tunnels aren't the only foreign elements at play. There's something distinctly otherworldly in the Parisian catacombs…

    In The Pallid Mask scenario, you and your fellow investigators will enter these tunnels in search of a stranger whom you believe must be connected to the events surrounding the performance of The King in Yellow at the Ward Theatre in Arkham. But with each new strange twist and turn, you'll find yourselves only stepping deeper into mystery. Perhaps you can follow the tunnels all the way to the pulsing heart of the play's mysteries, but there's a chance, too, you'll simply find yourselves lost amid the shifting landscape. What begins as a trek through moist and clammy tunnels of stone may become a journey that leads you under the earth, through The Gate to Hell, and straight to your demise at the Well of Souls or some other forgotten chamber.

    Destined to be a fan-favorite, the scenario from The Pallid Mask utilizes the game's locations in a novel way, bringing them into play only as you travel through them, and arranging them in a constantly shifting and unpredictable fashion. Each new step through these labyrinths could be your last.

  • Arkham Horror: The Card...

    16,95 €

    Journey across the dreamlands in The Search for Kadath, the first Mythos Pack in The Dream-Eaters cycle for Arkham Horror: The Card Game! After taking your first steps into the Dreamlands, your mind teems with anxiety over the quest ahead, dangers you left in the waking world, and the fate of dreamers who have come before you. Are they also somewhere in these expansive lands? Perhaps if you find the lost castle and return with proof of the Dreamlands, you can save everyone: yourself, your friends, and the other dreamers as well. So, despite the advice of the Dreamlands’ inhabitants, you and your companions seek unknown Kadath, where the gods dwell.

    The Search for Kadath is Scenario 2–A of The Dream-Quest. This scenario can be played on its own in Standalone Mode or combined with the other expansions in The Dream-Eaters cycle to form a larger four-part or eight-part campaign. As your team of investigators becomes separated between the dream and the waking worlds, you will need to work together across realms to earn victory and return home. To help you achieve this, you will find new player cards that create new synergies between investigators, letting you offer aid during your turns or even the Mythos Phase. Discover the meaning behind your dreams and discover the proof you seek!

  • Arkham Horror: The Card...

    16,95 €

    The Secret Name on ensimmäinen Mythos-paketti The Circle Undone -syklissä.

    The Circle Undonen tapahtumien jälkeen olet epätoivoisesti etsinyt lisätietoja Arkhamiin saapuneesta vaarallisesta uudesta salaseurasta. Tällaista tietoa on vaikea saada edes Arkhamin kaltaisessa paikassa, mutta olet kuullut noidasta, jonka tarinaa on kerrottu lähes kaksisataa vuotta: Keziah pakeni Salem Gaolista 1600-luvun lopulla. Hänen haamunsa väitetään edelleen kummittelevan French Hillillä sijaitsevassa talossa. Koska sinulla on paljon kysymyksiä ja vain vähän vastauksia, sinulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin jahdata Arkhamin menneisyyden aaveita.

    Uuden syklin alkaessa, tarvitset uusia työkaluja, joiden avulla voit taistella näitä epäpyhiä voimia vastaan. Jotkut The Secret Namen uudet pelaajakortit auttavat sinua tämän tehtävän suorittamisessa ja kuuluvat useampaan kuin yhteen hahmoluokkaan. Nämä kortit, jotka voidaan tunnistaa kultaisella sävyllä ja kaksoisluokkakuvakkeilla kortin oikeassa yläkulmassa, voidaan lisätä tutkijapakkoihin, jos sinulla on pääsy jompaan kumpaan kortissa luetelluista luokista.

  • Arkham Horror: The Card...

    16,95 €

    Näin oli aina tarkoitus tapahtua ... olet lopulta matkalla mielisairaalaan.

    The Unspeakable Oath on toinen Mythos-paketti "Path to Carcosa" -sykliin. Se vie sinut Arkhamin mielisairaalan  syvyyksiin. Löydät itsesi lukittujen ovien takana, epäonnistuneena ja sekopäiden ympäröimänä. Ja silti, saat vihjeitä vielä syvemmästä ja synkemmästä salaisuudesta.

    Skenaario syventää pelin ulottuvuuksia perinteisen roolipelin ja korttipelikokemuksen välillä. Kaksikymmentäneljä pelaajakorttia (kaksi kopiota kahdestatoista erilaisesta kortista) antaa sinulle pääsyn useisiin varakkaisiin suojelijoihin ja antaa mahdollisuuden "oppia" virheistä.

  • Arkham Horror: The Card...

    16,95 €

    Matkallanne Etelä-Meksikon sademetsiin teitte elämänne löydön. Kotiin palattuanne on aika rentoutua – mutta lepo jääkin haaveeksi. Kutsumaton vieras väittää, että löytämänne artefakti ei ole lainkaan mitä luulette –  itse asiassa olette saattaneet koko maailmaan suureen vaaraan. Saatanan tunarit.

    Tyypin väitteet tuntuvat käyvän toteen ja maailma ajautuu kaaokseen. Nyt tarttis tehrä kolme juttua aika lailla yhtä aikaa: katsoa että se pahanilman reliikki ei joudu vääriin käsiin, selvittää ystävän katoaminen ja päättää luotetaanko tuohon mysteerivieraaseen. Panokset on korkealla ja aika kortilla, mitä teette?

    Threads of Fate aloittaa The Forgotten Age Mythos Pack -kokonaisuuden (terveisiä kielitoimistolle!). Tämä on siis lisäosa tuohon mainioon Arkham Horror: The Card Gameen. Uusi seikkailu vie tutkijat kolmivaiheiseen seikkailuun, joita pelataan kolmesta pakasta yhtä aikaa. Johtolankoja ja aikaa on rajoitetusti, joten siitä vaan tekemään tiukkoja päätöksiä. Päätösten seuraukset nähdään kampanjan aikana, joten valitkaa nyt herrantähren viisaasti.

  • Arkham Horror: The Card...

    16,95 €

    Asiat ovat ehdottomasti menossa outoon suuntaan Undimensioned and Unseen -skenaariossa. Tämä on Dunwich Legacy -syklin neljäs Mythos-pakka Arkham Horror: The Card Game -peliin.

    Siihen mennessä, kun kahden kadonneen professorin etsintäsi on johtanut sinut Undimensioned and Unseen -skenaarioon, olet jo matkustanut kauaksi Arkhamin tutuista mukavuuksista. Olet nähnyt asioita, joita kukaan ei tule uskomaan. Olet sotkeutunut kultisteihin ja heidän uhrauksiinsa, joihin on upotettu tietoa "Suurista muinaisista" ja epäpyhistä rituaaleista.  Löydät itsesi tilanteesta, jossa sinun on yhtäkkiä pakko tuhota kauhistuttavia hirviöitä, jotka ovat lähes immuuneja kaikelle arsenaalissasi...

    Undimensioned ja Unseen on mysteeri arvoituksen sisällä. Se voi tuoda sinut askeleen lähemmäksi lopullista tavoitettasi, mutta sinun on ensin jäljitettävä kaikki tiedot tai voimat, jotka voivat auttaa sinua taistelussasi näitä lähes haavoittumattomia hirviöitä vastaan. Se myös vaatii, että suoritat tutkimuksen nopeasti - mahdollisesti hyödyntämällä tämän Mythos Packin mukana tulevia uusia pelaajan kortteja - ehkä metsästetystä voisi niillä tulla metsästäjä!

  • Arkham Horror: The Card...

    16,95 €

    Union and Disillusion on neljäs Mythos-paketti Circle Undone -syklissä Arkham Horror: The Card Game -peliin.

    Oltuanne tekemisissä Silver Twilight Lodgen kanssa For the Greater Good -tarinassa, matkaatte Miskatonic-joen rannoille etsimään neljää sielua, jotka katosivat yhdestä Lodgen järjestämästä tapahtumasta. Kahden joen ylittävän sillan välissä on Unvisited Isle. Sumuiset rannat ovat karuja ja epämiellyttäviä, ja kun siirrytte lähemmäksi, yritätte olla hiljaa, ikään kuin ette haluaisi joen itsensä huomaavan teitä. Missään ei näy sieluakaan tullessanne lähemmäksi saarta. Kaukana edessä spektraalienergian pylväs nousee pilviin ja sitä ympäröi yliluonnollinen sumupyörre

    Tutkiessanne saarta, löydätte eri paikkoihin hajalleen sijoitettuja rituaalihiilipannuja, joita voitte joko sytyttää tai sammuttaa uuden Circle-toimintakyvyn avulla. Näiden pannujen valaistus voi auttaa  voimakasta sumua vastaan, mikä antaa teidän tutkia saarta edelleen, mutta se voi myös olla tärkeä askel jo aloitetun rituaalin loppuun saattamiseen. Kuinka pitkälle voitte työntää Arkhamin kaaoksen rajalle, ilman että luovutatte kaupungin pimeille voimille.

  • Arkham Horror: The Card...

    16,95 €

    The Wages of Sin on toinen Mythos-paketti The Circle Undone -syklissä Arkham Horror: The Card Game -peliin.

    Et ole enää turvassa tässä kaupungissa.

    Matka alkoi ensin ennustaja synkällä profetialta, ja se on johtanut sinut Josef Meigerin kartanon vaarallisiin saleihin ja French Hill -kukkulan rappeutuneeseen noitataloon etsimään haudattua historiaa. Historiaa, joka olisi ollut paras unohtaa. Kaikkeen liittyy kauan sitten Arkhamian menneisyydessä kuollut noita. Ehkä siis parasta on aloittaa tutkimukset sieltä, missä niin moni noita kohtasi loppunsa satoja vuosia sitten.

  • Arkham Horror: The Card...

    16,95 €

    Defend the Dreamlands from the schemes of the Spinner in Darkness in Weaver of the Cosmos, the sixth and final Mythos Pack in the Dream-Eaters cycle for Arkham Horror: The Card Game!

    Weaver of the Cosmos is Scenario 4–B of The Web of Dreams campaign for Arkham Horror: The Card Game. This scenario can be played on its own in Standalone Mode or combined with the other expansions in The Dream- Eaters cycle to form a larger four-part or eight-part campaign. After the events of Point of No Return, you have finally reached the perilous nightmarescape that you have been led to since the very beginning. Everything has led to this— Virgil’s writings, your companions’ unending sleep, the black cat, all of it. This transdimensional space is home to a spider creature that would obliterate your world and replace it with a new reality. If you cannot stop it, there will be no Earth left to return to, no escape from this hellish dream, and the Dreamlands will be lost as well. You have no choice but to fight.

  • Arkham Horror: The Card...

    16,95 €

    Kuka olisi voinut koskaan arvata, että kahden kadonneen professorin etsintä johtaisi tähän? Tuuli ulvoo. Rituaalitaikuus värähtelee ilman läpi. Ja maailma repeytyy. Aikasi loppuu. Tuomio lähestyy nopeasti!

    Where Doom Awaits on viides myyttipakka Dunwich Legacy -syklissä Arkham Horror: The Card Gameen. Tämä skenaario vie tutkintasi nopeasti kohti sen loppukliimaksia ,samalla kun se huimaa tutkijaasi vääristyneellä versiolla todellisuudesta.

    Dunwichin ulkopuolinen metsä muuttuu. Löydät aukioita täynnä verta ja ruumiita,  sekä jokia, jotka ovat jäätyneet lämpimästä ilmasta huolimatta. Astut poluille, jotka repeävät paljastaen kuiluja ulottuvuuksien ja muiden maailmojen välille…

    Onneksi et ole täysin valmistautumaton haasteisiin, joita nämä ulottuvuuksien repeämät tuovat. 28 pelaajan korttia (kaksi kopiota neljästätoista eri kortista) tarjoavat valikoiman ratkaisuja - jos vain olet ansainnut tarpeeksi kokemuspisteitä lisätäksesi ne pakkaasi.

  • Arkham Horror: The Card...

    16,95 €

    Come face to face with madness in Where the Gods Dwell, the fifth Mythos Pack in The Dream- Eaters cycle for Arkham Horror: The Card Game! After your seemingly endless journey across the Dreamlands, you have made your way to the land of Leng, an icy wasteland where you believe the peak of unknown Kadath resides. All the while, a presence taunts you, gnawing at your insides— a wordless voice you cannot hear, but feel within the confines of your mind. A presence that is waiting for you.

    Where the Gods Dwell is Scenario 4–A of The Dream-Quest campaign. This scenario can be played on its own in Standalone Mode or combined with the other expansions in The Dream- Eaters cycle to form a larger four-part or eight-part campaign. After the events of Dark Side of the Moon, you have finally made your way to lost Kadath, where Nyarlathotep is waiting for a battle that will force you to face deceit, lies, and shifting reality. If you can somehow draw him out, expose him, you may stand a chance, but how do you fight an enemy you cannot understand?

  • Arkham Horror: Under Dark...

    54,95 €

    Cold salt waves beat on the New England coast and thick fog rolls in off the bay, obscuring the small fishing hamlets that nestle in the darkness. Dark things creep along the shoreline, strange lights glide deep beneath the surface of the Atlantic, and the pallid villagers go missing with disturbing regularity.

    Under Dark Waves is a new large box expansion for Arkham Horror, taking your investigations beyond the town of Arkham to the other ill-fated towns of Massachusetts. Two new double-sided tiles bring Kingsport and Innsmouth to vibrant life, while eight more investigators arrive to join your party, ranging from a drifter like “Ashcan” Pete to a letter carrier such as Stella Clark. These investigators will have their work cut out for them with four entirely new scenarios pitting them against the horrors that lurk beneath the ocean waves. With over 150 encounter and event cards, alongside new assets, monsters, conditions, and the terror mechanic, Under Dark Waves boasts a vast undersea treasure trove, pulling you into some of the Cthulhu Mythos’s most compelling tales.

  • Barkham Horror: The Card...

    23,95 €

    Barkham Horror is an alternate universe in which the conflict between humanity and the eldritch forces of the Mythos takes a back seat, and the conflict between dogs and cats takes center stage. In Barkham Horror: The Card Game – The Meddling of Meowlathotep, a 78-card standalone scenario pack, the investigators must stop Meowlathotep, the Prowling Chaos, Meowsenger of the Outer Feline Gods, who is terrorizing the city of Barkham. Only a few precious pups can defeat the various Meowsks of Meowlathotep and prevent them from destroying Barkham and the world!

    When this adventure kicks off, you are hot on the trail of a cat conspiracy. A catspiracy, if you will. Dogs all across town report seeing strange, unnatural cats prowling the streets of Barkham, and each day more and more pigeons are going missing. You've picked up the scent of something big, and once you sink your teeth into a story, you just can't let go. A little wet fur has never stopped you from finding the truth. Perhaps if you investigate the areas of Arkham most plagued by these sightings, you can root out the cat‐monsters that dwell within.

  • Discover Lands Unknown

    49,95 €

    Heräät hirveään päänsärkyyn, etkä lainkaan ymmärrä miten olet päätynyt tänne. Joka puolella edessäsi aukeaa erämaa ja kaukaa kuuluu ulvontaa. Vastausten etsiminen saa odottaa, sillä nyt henkiinjäänti on ensimmäinen huolesi. Autatko muita tänne joutuneita vai tuleeko oma pelastumisesi ennen kaikkea muuta?

    Kun kahdesta neljään pelaajaa löytävät itsensä villistä luonnosta, heidän täytyy tehdä tehdä sekä yhteistyötä että kilpailla löytääkseen vettä, ruokaa ja työkaluja joita elossa pysyminen vaatii. Seikkailusi pitää sisällään monia salaisuuksia, sillä jokainen Discover: Lands Unknown -pelilaatikko on sisällöltään erilainen kuin mikään muu maailmassa. Laatikosta löytyvä yhdistelmä ympäristöä, juonta, hahmoja, paikkoja ja esineitä on täysin uniikki. Millainen on sinun selviytymistarinasi?

  • Eldritch Horror

    64,95 €

    Eldritch Horror is a cooperative game of terror and adventure in which one to eight players take the roles of globetrotting investigators working to solve mysteries, gather clues, and protect the world from an Ancient One – that is, an elder being intent on destroying our world. Each Ancient One comes with its own unique decks of Mystery and Research cards, which draw you deeper into the lore surrounding each loathsome creature. Discover the true name of Azathoth or battle Cthulhu on the high seas.

    While the tasks on these Mystery cards (along with the locations of otherworldly gates, menacing monsters, and helpful clues) will often inform both your travel plans and the dangers you confront, you can find adventure anywhere in the world...even where you least expect it. It is during the Encounter Phase of each turn that players resolve combat or, alternatively, build their investigators' personal stories by reading an encounter narrative from one of several types of Encounter cards. You might go head to head with a monster in Istanbul or find yourself in a tough spot with the crime syndicate in a major city. Maybe you will embark on an expedition to the Pyramids or research a clue you uncover in the unnamed wilderness. You may even find your way through a gate and explore a dimension beyond time and space.

    Should you fail an encounter, the cost is steep. If you are fortunate, you will merely incur physical or mental trauma. However, you might also be compelled to take a Condition card, which represents a specific injury or restriction gained throughout your journey, such as a Leg Injury or Amnesia. You could find yourself getting in over your head to acquire assets and receive a Debt condition – or maybe you'll owe a favor to something far more insidious than a debt collector, and enter into a Dark Pact! Whatever your condition, you would be wise to find a resolution with haste; many conditions have a "reckoning effect" which, if triggered, ensure a much more sinister fate.

    All the while, the arrival of the Ancient One approaches. Its malign influence is manifested in Eldritch Horror as you draw Mythos Cards, which govern the appearance of otherworldly gates, fearsome monsters, and other ominous elements. Mythos cards keep your investigators under pressure, introducing new threats, even as the arrival of the Great Old One draws nearer! Since the investigators draw a new Mythos card each round, they're certain to have their hands full battling foul creatures and following up on strange rumors, even as they work to solve their three all-important mysteries.

    With twelve unique investigators, two hundred-fifty tokens, and over three hundred cards, Eldritch Horror presents an epic, world-spanning adventure with each and every game.

  • Heroes of Terrinoth

    39,95 €

    Heroes of Terrinoth is a cooperative card game of questing and adventure that invites you and up to three allies to take on the role of unique heroes, choosing from twelve distinct and powerful heroes, split between four archetypes — healer, warrior, mage, and scout. These archetypes are further diversified into different classes that your heroes can pursue as your power grows. Regardless of which archetype and class you embrace, you and your friends must combine your powers, leaning on one another’s strengths to survive your journeys and defeat the enemies who stand against you. Over the course of eight thrilling quests, you will face villainous foes, battle deadly creatures, and save the realm!

  • KeyForge: Age of Ascension...

    10,95 €

    KeyForge: Age of Ascension – Archon Deck consists of a single unique deck created from cards in the Age of Ascension set, the second set of cards in the KeyForge line. Each player must have their own deck in order to play the game.

  • KeyForge: Age of Ascension...

    114,95 €

    KeyForge: Age of Ascension – Archon Deck consists of a single unique deck created from cards in the Age of Ascension set, the second set of cards in the KeyForge line. Each player must have their own deck in order to play the game.

  • KeyForge: Call of the...

    9,95 €

    From the imagination of legendary game designer Richard Garfield comes a game unlike anything the world has ever seen—a game where every deck is as unique as the person who wields it and no two battles will ever be the same. This is KeyForge, where deckbuilding and boosters are a thing of the past, where you can carve a path of discovery with every deck, where you can throw yourself into the game with the force of a wild wormhole and embrace the thrill of a tactical battle where wits will win the day!

    Along with this new breed of game comes a new world: the Crucible, an artificial world built from the pieces of countless planets across the stars. Here, anything is possible. This world was built for the Archons, god-like beings who, for all their power, know little about their own origins. The Archons clash in constant struggles, leading motley companies of various factions as they seek to find and unlock the planet’s hidden Vaults to gain ultimate knowledge and power.

    KeyForge: Call of the Archons is the world’s first Unique Deck Game. Every single Archon Deck that you'll use to play is truly unique and one-of-a kind, with its own Archon and its own mixture of cards in the deck. If you pick up an Archon Deck, you know that you're the only person in existence with access to this exact deck and its distinct combination of cards. In fact, in just the first set of KeyForge, Call of the Archons, there are more than 104 quadrillion possible decks!

    Every Archon Deck contains a full play experience with a deck that cannot be altered, meaning it's ready to play right out of the box. Not only does this remove the need for deckbuilding or boosters, it also creates a new form of gameplay with innovative mechanics that challenges you to use every card in your deck to find the strongest and most cunning combinations. It is not the cards themselves that are powerful, but rather the interactions between them—interactions that can only be found in your deck. Your ability to make tough tactical decisions will determine your success as you and your opponent trade blows in clashes that can shift in an instant!

  • KeyForge: Call of the...

    109,95 €

    From the imagination of legendary game designer Richard Garfield comes a game unlike anything the world has ever seen—a game where every deck is as unique as the person who wields it and no two battles will ever be the same. This is KeyForge, where deckbuilding and boosters are a thing of the past, where you can carve a path of discovery with every deck, where you can throw yourself into the game with the force of a wild wormhole and embrace the thrill of a tactical battle where wits will win the day!

    Along with this new breed of game comes a new world: the Crucible, an artificial world built from the pieces of countless planets across the stars. Here, anything is possible. This world was built for the Archons, god-like beings who, for all their power, know little about their own origins. The Archons clash in constant struggles, leading motley companies of various factions as they seek to find and unlock the planet’s hidden Vaults to gain ultimate knowledge and power.

    KeyForge: Call of the Archons is the world’s first Unique Deck Game. Every single Archon Deck that you'll use to play is truly unique and one-of-a kind, with its own Archon and its own mixture of cards in the deck. If you pick up an Archon Deck, you know that you're the only person in existence with access to this exact deck and its distinct combination of cards. In fact, in just the first set of KeyForge, Call of the Archons, there are more than 104 quadrillion possible decks!

    Every Archon Deck contains a full play experience with a deck that cannot be altered, meaning it's ready to play right out of the box. Not only does this remove the need for deckbuilding or boosters, it also creates a new form of gameplay with innovative mechanics that challenges you to use every card in your deck to find the strongest and most cunning combinations. It is not the cards themselves that are powerful, but rather the interactions between them—interactions that can only be found in your deck. Your ability to make tough tactical decisions will determine your success as you and your opponent trade blows in clashes that can shift in an instant!

  • Legend of the Five Rings:...

    39,95 €

    Enter the vibrant world of Rokugan with Legend of the Five Rings: The Card Game, a Living Card Game® of honor and conflict for two players! Drawing on the legacy of AEG’s original Legend of the Five Rings collectible card game, and now reimagined with new mechanics, story, and the Living Card Game distribution model, you are invited to join the Great Clans, uphold the tenets of Bushidō, and fulfill your duty to your daimyō and the Emperor in a world shaped and changed by a dynamic, player-influenced story.

    During the game, you take on the leadership of one of the Great Clans which define Rokugani society, and you are cast into conflict against another clan. Your conflicts will decide the future of Rokugan, whether you’re battling with a katana or with cutting words, but the samurai of your clan cannot remain by your side indefinitely—when their destinies are fulfilled, you must find new allies to continue your conflicts. Ultimately, it’s your choice whether you will fight with honor or use unsavory means, but in every game, it is your role to lead your clan to victory.

  • Legend of the Five Rings:...

    14,95 €

    Enter the Void with the All and Nothing Dynasty Pack for Legend of the Five Rings: The Card Game.

    Enter nothingness and everything with three copies of twenty new cards in the fifth Dyansty Pack of the Elemental Cycle. New Shugenja and Spells help you embrace the Void, while the Mantis continue to grow their ranks, and ancient creatures bring aid to the Great Clans.

  • Legend of the Five Rings:...

    14,95 €

    Harness the power of the Air with the Breath of the Kami Dynasty Pack for Legend of the Five Rings: The Card Game!

    Enter the Elemental Cycle with three copies of twenty-new cards focusing on the most ephemeral element. Explore new Shugenja and Spells revolving around the Air element, a new stronghold, and the first Mantis character to enter the game with Breath of the Kami.

  • Legend of the Five Rings:...

    18,95 €

    Step into the world of the Phoenix with Disciples of the Void Clan Pack for Legend of the Five Rings: The Card Game! Taking the best of the Dynasty Packs and the Deluxe Expansions found in Fantasy Flight Games' other Living Card Games, this clan pack contains seventy-eight new cards (three copies each of twenty-five different cards and one copy each of three different cards). Primarily focusing on the Phoenix Clan, Disciples of the Void features a different spell for every element, a bevy of Shugenja with powerful effects, a new role card, the highest costed character in the game, and much more.

  • Legend of the Five Rings:...

    14,95 €

    Complete the Elemental Cycle with the Elements Unbound Dynasty Pack for Legend of the Five Rings: The Card Game.

    Elements Unbound features three copies of twenty new cards that wrap up the themes of the Elemental Cycle. New Shugenja and Spells enhance the Great Clans, and ancient creatures and awakened Spirits enter the fray of conflicts in the Emerald Empire.

  • Legend of the Five Rings:...

    14,95 €

    Expand your Legend of the Five Rings: The Card Game collection with Das Schicksal kennt keine Geheimnisse, the fifth Dynasty Pack of the "Imperial Cycle"!

    Each of the seven Great Clans receives new cards that continue to embrace and define the themes that began in the Legend of the Five Rings: The Card Game. Along the way, you'll find a great assortment of cards focused on the Imperial City of Otosan Uchi. From neutral samurai sworn to the Imperial family, to Imperial magistrates from each of the Great Clans, to rewards for holding the Imperial Favor, this cycle draws you into the world of Otosan Uchi and the service of the Emperor.

  • Legend of the Five Rings:...

    14,95 €

    Expand your Legend of the Five Rings: The Card Game collection with For Honor and Glory, the second Dynasty Pack of the "Imperial Cycle"!

    Each of the seven Great Clans receives new cards that continue to embrace and define the themes that began in the Legend of the Five Rings: The Card Game. Along the way, you'll find a great assortment of cards focused on the Imperial City of Otosan Uchi. From neutral samurai sworn to the Imperial family, to Imperial magistrates from each of the Great Clans, to rewards for holding the Imperial Favor, this cycle draws you into the world of Otosan Uchi and the service of the Emperor.

  • Legend of the Five Rings:...

    14,95 €

    Expand your Legend of the Five Rings: The Card Game collection with Into the Forbidden City, the third Dynasty Pack of the "Imperial Cycle"!

    Each of the seven Great Clans receives new cards that continue to embrace and define the themes that began in the Legend of the Five Rings: The Card Game. Along the way, you'll find a great assortment of cards focused on the Imperial City of Otosan Uchi. From neutral samurai sworn to the Imperial family, to Imperial magistrates from each of the Great Clans, to rewards for holding the Imperial Favor, this cycle draws you into the world of Otosan Uchi and the service of the Emperor.

  • Legend of the Five Rings:...

    14,95 €

    Expand your Legend of the Five Rings: The Card Game collection with Meditations on the Ephemeral, the sixth Dynasty Pack of the "Imperial Cycle"!

    Each of the seven Great Clans receives new cards that continue to embrace and define the themes that began in the Legend of the Five Rings: The Card Game. Along the way, you'll find a great assortment of cards focused on the Imperial City of Otosan Uchi. From neutral samurai sworn to the Imperial family, to Imperial magistrates from each of the Great Clans, to rewards for holding the Imperial Favor, this cycle draws you into the world of Otosan Uchi and the service of the Emperor.

  • Legend of the Five Rings:...

    14,95 €

    Become immovable with the Tainted Lands Dynasty Pack for Legend of the Five Rings: The Card Game.

    Harness the power of the unshakeable earth with three copies of twenty new cards in the second Dynasty Pack of the Elemental Cycle. Tainted Lands introduces new cards for all seven clans focusing on their relationship with the earth. The pack also introduces a powerful, frightening new Shadowlands card.

  • Legend of the Five Rings:...

    14,95 €

    Expand your Legend of the Five Rings: The Card Game collection with Tears of Amaterasu, the first Dynasty Pack of the "Imperial Cycle"!

    The first Dynasty Pack in Legend of the Five Rings: The Card Game, Tears of Amaterasu features three copies of twenty new cards and expands on the theme found in the Core Set of the game. Offering new tools for all seven clans as well as new neutral cards to supplement any deck, Tears of Amaterasu is the perfect next step for Legend of the Five Rings: The Card Game.

  • Legend of the Five Rings:...

    14,95 €

    Expand your Legend of the Five Rings: The Card Game collection with Der Chrysanthementhron, the fourth Dynasty Pack of the "Imperial Cycle"!

    Each of the seven Great Clans receives new cards that continue to embrace and define the themes that began in the Legend of the Five Rings: The Card Game. Along the way, you'll find a great assortment of cards focused on the Imperial City of Otosan Uchi. From neutral samurai sworn to the Imperial family, to Imperial magistrates from each of the Great Clans, to rewards for holding the Imperial Favor, this cycle draws you into the world of Otosan Uchi and the service of the Emperor.

  • Legend of the Five Rings:...

    14,95 €

    Be carried away by the Ebb and Flow Dynasty Pack for Legend of the Five Rings: The Card Game.

    Flow like water with three copies of twenty new cards for Legend of the Five Rings: The Card Game. New Shugenja and spells enhance the power of the Water element, while various ancient creatures begin to enter the conflicts of Rokugan.

  • Legend of the Five Rings:...

    14,95 €

    Let your passions burn with The Fires Within Dynasty Pack for Legend of the Five Rings: The Card Game.

    Explore the raging element of Fire with three copies of twenty new cards in the third Dynasty Pack of the Elemental Cycle. New Shugenja and Spells expand the power of the most explosive element, while the Mantis Clan continues to grow its ranks.

  • Mansions of Madness 2nd...

    92,95 €

    Mansions of Madness: Second Edition is a fully cooperative, app-driven board game of horror and mystery for one to five players that takes place in the same universe as Eldritch Horror and Elder Sign. Let the immersive app guide you through the veiled streets of Innsmouth and the haunted corridors of Arkham's cursed mansions as you search for answers and respite. Eight brave investigators stand ready to confront four scenarios of fear and mystery, collecting weapons, tools, and information, solving complex puzzles, and fighting monsters, insanity, and death. Open the door and step inside these hair-raising Mansions of Madness: Second Edition. It will take more than just survival to conquer the evils terrorizing this town.

  • Mansions of Madness 2nd...

    31,95 €

    The horrors of Arkham continue to haunt you in Beyond the Threshold, the first expansion to Mansions of Madness Second Edition. Featuring two new investigators, one new monster type, and dozens of cards and tokens, this expansion integrates seamlessly with the existing components and scenarios. These components introduce both new gameplay elements and unique insanity effects for the investigators who were unable to bear the terror. Two brand new scenarios will become available with Beyond the Threshold, leading to countless hours of suspenseful investigation and thrilling terror. 

  • Mansions of Madness 2nd...

    29,95 €

    Within the lavish rooms of the Silver Twilight Lodge, the most influential citizens of Arkham gather to forge business alliances, plan parades, and lobby politicians. In secret, they also meet to enact forbidden rituals with dark consequences. The poor souls who discover this truth often vanish, never to be seen again.

    Sanctum of Twilight is an expansion for Mansions of Madness Second Edition that unites two new investigators against the Order of the Silver Twilight in two thrilling scenarios. With new spells, items, mechanics, and a new monster, this expansion immerses players in the Arkham Files universe as they confront the dangers threatening Arkham from within.

  • Mansions of Madness –...

    59,95 €

    In the skies above the Atlantic, a dirigible's peaceful journey is interrupted by a bloody act of revenge and an oncoming storm. On the sea far below, a treacherous saboteur plants the explosives that will sink a ship. In the New England countryside, a train billows black smoke, desperately fleeing an unimaginable threat.

    Horrific Journeys is a deluxe expansion for Mansions of Madness which unlocks three thrilling scenarios that take four new investigators far from Arkham, solving mysteries aboard a bustling transatlantic airship, a luxury ocean liner, and a scenic countryside train. With new map tiles, puzzles, monsters, and mythos events, these brave men and women must contend with hideous amphibian monstrocities and interdimensional creatures tearing holes in the fabric of reality all with the knowledge that one wrong move can destroy the very vessels they are trying to protect! In order to arrive at their destinations, the investigator of Arkham must first survive their journey!

  • Marvel Champions: The Card...

    59,95 €

    "With great power, there must also come great responsibility."
    –Stan Lee, Amazing Fantasy #15

    Iron Man and Black Panther team up to stop Rhino from rampaging through the streets of New York. Captain Marvel and Spider-Man battle Ultron as he threatens global annihilation. Do you have what it takes to join the ranks of these legendary heroes and become a champion?

    Jump into the Marvel Universe with Marvel Champions: The Card Game, a cooperative Living Card Game for one to four players!

    Marvel Champions: The Card Game invites players embody iconic heroes from the Marvel Universe as they battle to stop infamous villains from enacting their devious schemes.

    As a Living Card Game, Marvel Champions is supported with regular releases of new product, including new heroes and scenarios—check out the products section at the bottom of this page to see everything announced so far!

  • Star Wars: Empire vs Rebellion

    12,95 €

    Claim victory in the Galactic Civil War in Star Wars: Empire vs. Rebellion, a fast-paced card game for two players. In every game, you and your opponent match wits and resources over key events. If you can thwart your opponent, you claim the event, bringing you closer to victory. Whether you seek to triumph through military might, or use diplomacy to achieve your ends, the fate of the galaxy rests in your hands.

    On one side of this galactic battleground are the heroes of the Rebel Alliance. Only rarely can these heroes go toe to toe with the unlimited reserves of the Imperial Navy and Army. Instead, the iconic characters of Star Wars and the unsung heroes of the Rebellion must work in secret, utilizing diplomacy, reconnaissance, and the Force to achieve their aims. Even when the Rebellion deploys its full military strength to win a battle or destroy a key Imperial emplacement, they need the groundwork put in place by Alliance Special Forces.

    Opposing the heroic endeavors of the Rebel Alliance is the massive power of the Empire, led by the twisted Emperor. The dark side of the Force is strong with the Emperor and Darth Vader, and the military might of the Empire is unparalleled across the galaxy. Whether you undertake aggressive negotiations or hire bounty hunters and scum to ferret out Rebel spies, making the Empire the ultimate power in the galaxy rests in your hands.

    To successfully win these struggles and reclaim the galaxy in Star Wars: Empire vs. Rebellion, you will need to utilize all of your resources. Every turn, you can increase your faction’s presence at the current event by drawing the top card from your deck and putting it into play. Each resource card you play give you more power and brings you closer to the objective value of the current event. As an example, the resource card shown to the right has a resource value of five, which it contributes to your total resource value while in play. Playing more resource cards may bring you closer to your target, but it also makes your efforts more obvious. If your total resource value ever passes the event’s objective value, your forces are discovered and your opponent claims the event.

    Instead of playing a new resource card, you can also trigger the power of a resource card currently in play, exercising the might of the Empire or the cunning of the Rebel Alliance. To activate a resource card’s power, you must exhaust it by rotating it 90 degrees clockwise. Once a card is exhausted, you can't use its power unless it becomes ready again. In addition, an exhausted card contributes its exhausted resource value, shown in the lower left-hand corner of the card while the resource is ready.

  • Star Wars: Outer Rim

    59,95 €

    Take to the stars and become a living legend in Star Wars: Outer Rim, a game of bounty hunters, mercenaries, and smugglers for 1-4 players!

    In Outer Rim, you take on the role of an underworld denizen, setting out to make your mark on the galaxy. You'll travel the outer rim in your personal ship, hire legendary Star Wars characters to join your crew, and try to become the most famous (or infamous) outlaw in the galaxy!

    But it won't be easy since the warring factions of the galaxy roam the outer rim, hunting down the scum that have proven to be a thorn in their side, and other scoundrels looking to make their mark see you as the perfect target to bring down to bolster their own reputation. Do you have what it takes to survive in the outer rim and become a living legend?

    In more detail, a game of Outer Rim takes place over a series of turns that sees players taking dangerous jobs, tracking down bounties, upgrading their ship, and more, all in service of gaining more and more fame. Regardless of the path you take to get there, your goal is to gain ten fame, which can come from a variety of sources, such as completing your character's personal goal, collecting on bounties and jobs, delivering illegal cargo, taking down patrols from the various factions struggling over the galaxy, and enjoying the finer things in life by purchasing luxury items with your hard-earned credits.

    While the path to victory may be different for scoundrels finding their way in the Outer Rim, everyone starts from the bottom with a simple starship. Your player board not only tracks your fame progress, but also contains slots for your ship, your character card, gear, reputation, modifications, jobs, and bounties.

  • Star Wars: Outer Rim...

    59,95 €

    Take to the stars and become a living legend in Star Wars: Outer Rim, a game of bounty hunters, mercenaries, and smugglers for 1-4 players!

    In Outer Rim, you take on the role of an underworld denizen, setting out to make your mark on the galaxy. You'll travel the outer rim in your personal ship, hire legendary Star Wars characters to join your crew, and try to become the most famous (or infamous) outlaw in the galaxy!

    But it won't be easy since the warring factions of the galaxy roam the outer rim, hunting down the scum that have proven to be a thorn in their side, and other scoundrels looking to make their mark see you as the perfect target to bring down to bolster their own reputation. Do you have what it takes to survive in the outer rim and become a living legend?

    In more detail, a game of Outer Rim takes place over a series of turns that sees players taking dangerous jobs, tracking down bounties, upgrading their ship, and more, all in service of gaining more and more fame. Regardless of the path you take to get there, your goal is to gain ten fame, which can come from a variety of sources, such as completing your character's personal goal, collecting on bounties and jobs, delivering illegal cargo, taking down patrols from the various factions struggling over the galaxy, and enjoying the finer things in life by purchasing luxury items with your hard-earned credits.

    While the path to victory may be different for scoundrels finding their way in the Outer Rim, everyone starts from the bottom with a simple starship. Your player board not only tracks your fame progress, but also contains slots for your ship, your character card, gear, reputation, modifications, jobs, and bounties.

  • The Lord of the Rings:...

    94,95 €

    Embark on your own adventures in J.R.R. Tolkien’s iconic world with The Lord of the Rings: Journeys in Middle-earth, a fully cooperative, app-supported board game for one to five players! You’ll battle villainous foes, make courageous choices, and strike a blow against the evil that threatens the land—all as part of a thrilling campaign that leads you across the storied hills and dales of Middle-earth.

    Each individual game of Journeys in Middle-earth is a single adventure in a larger campaign. You’ll explore the vast and dynamic landscapes of Middle-earth, using your skills to survive the challenges that you encounter on these perilous quests. As you and your fellow heroes explore the wilderness and battle the dark forces arrayed against you, the game’s companion app guides you to reveal the looming forests, quiet clearings, and ancient halls of Middle-earth, while also controlling the enemies you encounter. Whether you’re venturing into the wild on your own or with close companions by your side, you can write your own legend in the history of Middle-earth.